marți, 29 decembrie 2009

Leapsa (again): 10 ciudatenii personale

În primul rând, îmi pare rău că nu am apucat să postez nimic mai consistent încă, dar dacă tot nu pot să-mi „aștern” povestirile pe blog, măcar să continuăm leapșa de la Ramo, Alex ș.a.m.d.

So... here goes nothing!

1. Îmi plac și câinii și pisicile, dar sunt alergică la părul lor (până mă obișnuiesc puțin mai mult cu ele :D - cine știe, cunoaște).

2. M-am apucat să învăț limba universală, Esperanto. (Din păcate, m-am lăsat după ce am parcurs jumătate din cursurile online, din lipsă de timp.)

3. M-am învățat să încerc să privesc orice poveste din cel puțin două perspective și am ajuns să mă enervez singură pentru că uneori nu mai realizez care era punctul de vedere pe care îl susțineam eu.

4. Am inventat câteva cuvinte într-un limbaj propriu cu una dintre prietenele mele cele mai bune. (Se știe ea :D)

5. Joc mai multe joculețe de pe Facebook în momentul de față decât am jucat vreodată sau însumat în toată viața mea (cred).

6. Când dorm singură trebuie să am urechile acoperite - în acest scop fie îmi trag plapuma peste cap, fie îmi pun cățelușii de pluș pe cap. :))

7. De mică am avut idei de carieră în învățământ, idei care mi-au fost rapid scoase din cap, însă până acum tot ce am făcut ca job (indiferent pe ce perioadă) a fost exact în acest domeniu. (Creepy, right?)

8. De fiecare dată când mă gândesc că ar fi cazul să nu mai îmi cumpăr atât de multe lucruri din aceeași categorie (de ex., bluze sau cărți), în perioada care urmează primesc de la toată lumea exact acel gen de lucruri. (Legea atracției, oare? :D)

9. Câteodată îmi induc singură o stare de panică doar prin accelerarea ritmului în care monologhez în sinea mea. Nu contează că gândurile mele nu au nimic înfricoșător în sensul conținutului propriu-zis, e de ajuns faptul că vocea mea interioară vorbește foarte repede și într-un stil panicat.

10. (Last but not least) Când îmi exprim gândurile propii în sinea mea, nu tot timpul folosesc limba română. Uneori chiar mă forțez să-mi traduc gândurile în anumite limbi străine.

Ei bine, cam asta fuse. A fost destul de complicat, ciudățeniile nu sunt ierarhizate, dar astea sunt TOP 10. :D

E rândul tău Săbiuța, Judy văd că deja s-a ocupat.

Un comentariu: