vineri, 15 ianuarie 2010

Freedom.... or something like it

Știu că o să sune puțin ciudat, dar mie mi-au plăcut dintotdeauna sesiunile.
Probabil că acest lucru se datorează, în parte, faptului că m-am încăpățânat - și mi-a și plăcut - să urmez două facultăți în același timp. Evident, asta a însemnat un număr dublu de cursuri la care eu încercam să ajung cât mai mult. Drept urmare, sesiunea era o perioadă foarte relaxată - nu trebuia decât să mă pregătesc (cât de cât, acolo) pentru examene, în ritmul meu și în rest să merg la cele 2-3 ore cât dura examenul.


Observ că tiparul se cam repetă pentru mine și acum. :D E adevărat că am avut din start un număr „nerușinat” de mic de cursuri - doar 4 față de cele vreo 20 cu care eram obișnuită până mai anul trecut - și că am avut de făcut câte un proiect pentru fiecare în parte - asta se mai întâmpla și în timpul facultății. Însă, acum că a venit sesiunea scap cu DOAR 2 EXAMENE și alea orale. :) Și - culmea - sunt la o săptămână distanță unul față de celălalt. Miercuri voi avea la ”Political Theologies”, unde trebuie doar să-mi apăr proiectul făcut cu căpșorul din dotare, fără referințe la materia propriu-zisă de la curs. Iar miercurea cealaltă va fi examenul la ”European Fascism(s)”. Aici o să fie un pic mai „tricky”, dar atâta timp cât oricum a zis că nu o să pice nimeni, cât de rău poate să fie, nu?

Cam gata pentru ziua de astăzi. Am simțit nevoia de a împărtăși aceste lucruri cu voi. Acum plec la treabă. Mă așteaptă copiii la ora de engleză.
Nu am uitat de promisiunea de a vă scrie despre Belgia. Urmează curând postarea respectivă. Până atunci, însă, vă urez sesiune plăcută (unde este cazul) și spor la orice altceva în rest!

Pupici. Je.

7 comentarii:

  1. Ce misto, vreau sa iti spun ca in aceeasi situatie sunt si eu. Eu am avut 6 cursuri (in fiecare saptamana am avut doar 4, al 5lea curs de "Tehnici de traducere" am fost doar 2 sambete si a 3a sambata am dat examen traducere literara cu dictionarul, iar al 6lea curs nu s-a mai facut, am de facut referat.)
    Mai am 2 cursuri care se vor finaliza cu referate si mi-au mai ramas 2 examene care vor fi orale.(unul de traducere si unul de interpretare)
    Si mie mi se pare foarte lejer, si din contra fac totul cu placere.

    Multa bafta la ce ti-a mai ramas. La referatele de saptamana asta ce ai facut? Le-ai prezentat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, le-am prezentat. N-aveam încotro. :)) Am stat mai mult nedormită de luni până joi, dar a meritat pentru că am mai scăpat de niște griji. Baftă în sesiune! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Multa bafta in sesiune, fetelor!

    RăspundețiȘtergere
  4. doar doua examene? slabutz... :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. app... vrei sa te ajut cu unul din ele? ca si asa ma plictisesc :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @freyja - multumesc
    @Ramo - stiu, e foarte slabutz; te-as invita sa ma ajuti, dar probele se dau oral si nu merita sa te deplasezi pana aici :))

    RăspundețiȘtergere
  7. ;)) m-am razgandit referitor la nominalizari. initial alesesem pe cei care scriu foarte des, apoi mi-am dat seama ca oricum va citesc cu placere pe toti!...asa ca am incalcat regula de 5. what are rules for, daca nu sa le incalcam, din cand in cand...?

    RăspundețiȘtergere