joi, 1 octombrie 2009

Inceput de octombrie



M-am gandit ca ar fi cazul sa incep luna asta cu o postare noua.
Drept urmare... :D... mi-am propus sa va aduc la curent (220, desigur).


In primul rand, dupa ce ca am stabilit data nuntii, am cam stabilit si care va fi persoana care ne organizeaza totul (se numeste doamna Clipcea). Mai ramane doar de vazut exact care va fi locatia. Asta se rezolva (speram din tot sufletul) pana la sfarsitul lunii. Celelalte detalii nu sunt chiar atat de urgente, asa ca deocamdata ne vedem de ale noastre.

In al doilea rand, ma bucur ca am reusit sa vorbesc cu Ramo. A fost o intreaga peripetie pana sa ii aflu numarul de telefon de acolo, dar am izbandit. Prima oara cand m-a sunat nici nu am fost atenta si am realizat abia la sfarsitul convorbirii ca minunata retea in care ma aflam nu imi inregistrase numarul real, ci un numar alias din respectiva retea romaneasca (nici nu vreau sa-i pomenesc numele, in caz ca nu v-ati dat seama pana acum :D). Din fericire, prima oara cand a mers la tatal ei, Ramo m-a sunat pe celalalt telefon al meu si am inregistrat numarul respectiv cum trebuie. Am scris un SMS mai formal si mai lung pentru a ruga posesorul de drept al numarului pe care il aveam sa ma puna in legatura cu ea, iar norocul mi-a suras. Acum mi-am facut si datoria: am dat numarul mai departe si asteptam sa ne anunte ca intra pe mess in weekend-ul asta ca sa facem o conferinta. :D

In al treilea rand, vreau sa impartasesc faptul ca de 2 saptamani fac niste traduceri din romana in engleza pentru subtitrari de documentare. Si astfel imi dau seama, din nou, de ce nu am continuat studiile pe parte de traducere... Oricum, imi iese si mie un banut in plus acolo.
Si... apropo de bani... trebuie sa scriu aici (ca sa ramana in analele blogului) faptul ca am si eu un mini-job (6 ore/sapt) ca profa de engleza la un after-school. Daca am bafta sa se faca si before-school, o sa ajung sa am un midi-job (12 ore/sapt). :D

Nu cred ca mai am ceva de adaugat la momentul de fata. Poate doar sa repet ce i-am scris Sabiutzei la comentarii: abia astept sa ies din Bucuresti. Si deja vreau sa ne mai vedem toate.

Hugs and kisses pt blogaritzele mele dragi!

4 comentarii:

  1. Iti multumesc ca m-ai pus la curent (mi se intampla des, uita-te la parul meu si o sa iti dai seama:P )

    Multa bafta cu sala, asteptam sa ne spuneti ce/cum/unde (si inca niste intrebari scurte de acelasi gen). De asemenea asteptam sa ne spui si cand va intra Ramo pe net :) Daca nu ma insel, in curand se face luna de cand a plecat din Bucuresti. Zboara timpul!

    Iar privitor la bani, daca se face si un during-school deja ai avea un part time, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru ultima intrebare: Da! :)) S-ar face de un part-time adevarat. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vb si eu cu Ramo. De abia astept sa intram toate pe net si sa vb :D
    Petru inceput e bine ceea ce faci, numai sa imi spui si mie pt cine faci subtitrari :D Nu mai are un post liber? :D
    Nu prea am m vb, ca am trecut printr-o perioada cam grea cu Mary si nu aveam chef de nimic. Acum e bine. Am fost si eu pe la facultate, m-am inscris, am platit si sper k la anu sa trec la buget :D
    Cam atat..

    Te pup si ai grija de tine...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur nespus de mult pentru tine, Laiurita draga, si it melts my heart sa vad ca nu m-ati uitat si ca vb DESPRE mine cu nerabdarea de a vb CU mine. Si mie mi-a fost extrem de dor de voi si astept cu nerabdare detalii despre nunta, despre masterate/facultati, despre iubirile vietilor voastre si asa mai departe. Azi, cand am facut conferinta cu Saby si Laiurita si apoi am putut vb si cu Alex si cu Judy, si cu Alina, m-am simtit mult mai bine. Astept numai vesti bune de la voi si imi pregatesc postarea fiindca vad ca mi-ati cam luat-o inainte! :*:*:*:*::*:*

    RăspundețiȘtergere