joi, 15 octombrie 2009

La Multi Ani, Cristi!!!

Am simtit nevoia sa contribui si eu la lumea blog-uri astazi, in ziua in care iubitul meu viitor sot implineste varsta mirifica la care se va si insura. :)) [Daca nu stiti exact care este aceasta varsta, faceti calculele in functiile de ce stiti despre noi doi sau intrebati pe cineva avizat. :D]


Ce pot sa spun in aceasta zi mirobolanta? Din pacate, Cristi e putin racit. Din fericire, acest lucru l-a deteminat sa nu mearga la munca, asa ca astazi se mai odihneste si el - pentru ca merita.
Diseara, dupa ce termin eu cursul la master, facem o mica cina in familie (a mea, de data asta). Mama si fratele meu mi-au spus ca au comandat un tort foarte buuuuuun, dar au refuzat sa-mi spuna cu ce este, ca sa fiu si eu surprinsa. O sa vad oricum diseara. Tot ce pot sa sper este sa-i placa lui. Si - mai important chiar decat tortul despre care spun - sa fie multumit de cadoul pe care i l-am luat.

Anul trecut, am petrecut cu mai multi prieteni de-ai lui (acum, pot sa spun sincer chiar, de-ai nostri). Anul asta o sa facem o petrecere mai activa, in sensul ca planuim niste ping-pong sau biliard in IDM cu nasii (Alex si Sorin - reamintim publicului blog-cititor) si viitorii potentiali fini (pentru cine nu stia: frate-meu, Razvan, cu a sa Florina - asta din cate ne-au amenintat ei deocamdata; o sa mai vedem).
In orice caz, este o zi minunata, care - chiar daca demonstreaza ca a mai trecut un an - merita traita din plin! Eu una asa am de gand sa fac. Poate chiar o sa trec pe la el sa-i fac o surpriza... :D

Cam atat... Pe data aviatoare!

P.S.: Mai trebuie sa adaug un "La Multi Ani!" pentru sarbatorita zilei de maine, Monica, cea care a plecat chiar ieri din Romania catre Toulouse, unde eu cred ca isi va gasi locul asa cum si-a dorit dintotdeauna. Tot ce mai sper este sa ajunga inapoi pentru nunta mea! :)


3 comentarii:

  1. La Multi Ani Cristi!!! Cata fericire!! Chiar ma bucur pentru voi si sper sa aveti parte de o zi superba, ceea ce cred ca o sa se si adevereasca.
    Te pup Laura si have mult mult mult fun!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani si din partea mea fratelui meu (i-am zis si personal, dar un "la multi ani" in plus never hurt anyone):P Abia astept sa ne vedem ca sa sarbatorim. Stii de cand nu am mai jucat biliard? Ultima data am jucat cand ne mutam noi in noua casa, deci acum aproape un an :D

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MULTI ANI, Cristi!! Sper sa va distrati excelent si sa faceti multe poze! I can hardly wait to hear about it! Te pup, Laiurita:*:*:* Miss you all

    RăspundețiȘtergere