marți, 3 noiembrie 2009

Ninsori diverse :D

De cateva saptamani incoace pe minunata Cale a Mosilor tot ninge cu confetti. In fine, nu e tocmai confetti, e material din acela special pentru izolare pe care muncitori harnici il tot folosesc pe majoritatea blocurilor de la bulevard.
Aceasta ninsoare a fost completata in dimineata aceasta si de o ninsoare reala. Se pare ca nu m-am inselat cand am spus ca Vine iarna.... In drumul meu spre Lujerului am tot vazut cazand acesti "mini-fulgi" (nu pot sa le spun altfel pentru ca nu erau destul de vanjosi pentru a-si merita statutul de "fulgi in toata regula"). Imi permit sa spun ca a fost o ninsoare pentru ca drumul pana la Lujerului a durat mai bine de o ora si in tot acest timp, coborarea mini-fulgilor pe pamant nu a incetat. E drept ca atunci cand atingeau pamantul pareau a fi doar stropi de apa, dar concluzia mea e tot una: E FRIIIIIIIIIG!!!

13 comentarii:

  1. daaa, si nu am niciun chef de scoala :(
    Vreau doar sa stau in casa la caldurik. Si cred ca azi chiar o sa trag un chiul. E ziua fara absente :D Asa ca imi permit :P
    Pupi

    RăspundețiȘtergere
  2. Apropo, ce faceai la Lujerului? Te duceai la Alina?:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Aici la mine e relativ cald...9 grade...nu ninge...deci e de bine...
    @Saby - La Lujerului se ducea la Emi la pregatire... if I'm not mistaken ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Stau in casa cu puloverul pe mine. Beau ceai cald. Si tot mi-e frig. Nu-i corect

    RăspundețiȘtergere
  5. @Alexandra: Asa e! Life's not fair! Jos vremea rece! Vrem macar ninsoare adevarata!

    RăspundețiȘtergere
  6. eu zic sa facem o petitie pentru ninsoare

    RăspundețiȘtergere
  7. semnez si eu petitia! Sa vina ninsoare la voi - si la mine sa se faca din ce in ce mai cald! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Heiiii nu e corect, ai zis ca vii incoace daca ninge!

    RăspundețiȘtergere
  9. vin in vizita, desigur...stau cat ma tineti :)) apoi ma intorc la caldurica :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma simt ca pe mess... cu lag semnificativ, ce-i drept, dar... :))
    Oricum, intre timp s-a hotarat toamna sa arate ca e inca sefa... asa ca ploua. Mai asteptam pana la prima ninsoare adevarata. :)

    RăspundețiȘtergere