duminică, 1 noiembrie 2009

Vine iarna...

In mod "uimitor", dupa aceasta luna noiembrie care tocmai a inceput urmeaza anotimpul iarna. Frigul de afara (pe care l-a remarcat si Alexandra :D) este primul semn clar al acestei "treceri ireversibile a timpului" - expresie care m-a obsedat pe tot parcursul liceului la orele de limba si literatura romana.
Din pacate, graba trecerii de la vara la iarna este (inca) un efect al poluarii -> incalzirii globale s.a.m.d. Cu toate acestea, eu nu vreau sa sar pur si simplu peste toamna. In primul rand, pentru ca mai e o luna intreaga pana sa se termine, calendaristic cel putin. In al doilea rand, pentru ca este un anotimp plin de evenimente.
De exemplu, a fost chiar noaptea trecuta sarbatoarea "foarte romaneasca" a Hallowe'en-ului. Dupa ce ca pe aici nu merge faza cu "Trick of treat", nu am putut nici macar sa ajung cu Cristi la maratonul filmelor de groaza. Ne facusem ieri plan de bataie sa dormim dupa-amiaza pentru ca la miezul noptii sa fim fresh. Urma sa vedem 6 filme de groaza (unele mai reusite, altele mai putin): Saw VI, Halloween 2, Final Destination 4, District 9, Pandorum si Whiteout. Din nefericire, la ora 15:00 deja nu mai era niciun bilet disponibil. Nu mai erau bilete nici macar pentru filmele care rulau separat fata de maraton toata noaptea. Partea interesanta la maraton era ca daca reuseam sa stam treji toata noaptea, puteam castiga un abonament pe 3 luni (10 invitatii duble la film - premiul III), unul pe 6 luni (25 invitatii - premiul II) sau un abonament pe 1 an (50 de invitatii - premiul I). Daca nu aveam noroc, macar mai primeam o invitatie la film. Si toate posibilitatile astea in urma unui bilet individual de doar 10RON... Asta e viata...

Oricum, nu ne-am lasat mai prejos si am facut propriul nostru maraton acasa. :D Am vazut The Surrogates cu Bruce Willis, apoi un film la TV (nu mai stiu exact) si Blade Trinity (pentru ca nu-l vazusem eu pe tot). Desigur, nu am mai stat toata noaptea pentru ca nu am mai dormit dupa-amiaza, dar am pierdut ceva timp. Am baut si niste sangria, ca sa ne mai treaca supararea. ;))

In alta ordine de idei, toamna asta mai prezinta cateva evenimente importante. De exemplu, faptul ca vin "zilele Alexandrei" (8 si 9 nov.) + 10 noiembrie - aniversarea Alexandrei si a lui Sorin si a mea si a lui Cristi de 1 an si jumatate de la nunta viitorilor nasi. :)) Stiu ca suna mirobolant, dar stiti voi la ce mai refer. :P

Iar cireasa de tort va fi faptul ca vom merge (eu, Cristi, Alexandra si, se pare, mama mea) la concert Mihai Margineanu in data de 19 noiembrie.
Cu ocazia asta cred ca o sa trag si un mic chiul de la un curs de la master, dar - vorba aia - nimeni nu e perfect. Oricum, este totul pentru o cauza nobila: MERGEM SA NE DISTRAM!!!

Abia astept! Si avand in vedere toate aceste lucruri, cred ca se intelege de ce nu vreau sa se termine anotimpul asta. Ca sa nu mai spunem ca la anul, tocmai toamna va fi nunta, deci... :D

Hugs and kisses to all of you!!!

7 comentarii:

  1. Cred ca tu de fapt faci pregatiri si incerci sa te acomodezi cu starea de bine care va incepe dupa nunta :P

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Alexandra: M-ai prins! Ma uit la ticker si incerc sa mi-l imaginez cu cuvantul "since" in loc de "until". Dar nu ma grabesc pentru ca oricum trece timpul prea repede, intr-un fel. Si, de fapt, starea de bine a inceput de cam acum un an si jumatate. :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi se pare ft tare.. ne-am vazut, ne-am placut, ţaca paca, si ne casatorim. Asa da! Nu ca noi: stai sa te faci mare, sa iei bacu, sa termini facultatea, sa ne facem casa, sa locuim in ea, abia dup-aia nunta.
    Nu k m-as grabi sa ma marit, m-as grabi sa locuim impreuna si sa scap de ai mei :D

    Mie nu imi place toamna k e multa ploaie. Mie imi place pana si iarna pt k ziua mai iese soarele, chiar daca e cu dinţi.

    Pup si ms mult pt ceea ce faci cu Ioneasca

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie imi place toamna, ca este nostalgica... chiar daca ploua, tot faina este ( apropo, voi deja stiti ca am a thing cu ploaia ;)) eu )
    As for the wedding in autumn, ploaia e semn de bogatie, prosperitate si alte asemenea :D So why not be happy? :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ploaia e misto dar frigul ... not :) Mie imi plac ploile de vara

    RăspundețiȘtergere
  6. "a vom merge (eu, Cristi, Alexandra si, se pare, mama mea) la concert Mihai Margineanu in data de 19 noiembrie.
    Cu ocazia asta cred ca o sa trag si un mic chiul"

    Ba nu, cu ocazia asta pune mana si fa niste inregistrari la concert, mai ales daca are piese noi. Si daca inregistrezi, pune pe blog si da-mi de stire, as fi curioasa sa le vad.

    RăspundețiȘtergere
  7. @ivory: desigur ca o sa postez impresii de la concert si eventuale noutati ;)

    RăspundețiȘtergere